Wednesday, January 19, 2011

Meskipun terbukti ,Presiden Itali takkan berundur

http://stevecotler.com/tales/wp-content/uploads/2008/06/silvio_berlusconi.jpg
Perdana Menteri Itali Silvio Berlusconi mengatakan kepada parti-parti pembangkang hari Selasa semalam (18 / 1) bahawa mereka "gila" jika berfikir dirinya akan mengundurkan diri selama penyelidikan atas dugaan kes yang melakukan hubungan seks dengan beberapa pelacur muda, termasuk dengan penari kelab malam yang masih berusia 17 tahun.

Perdana Menteri Itali Silvio Berlusconi pada hari Selasa semalam dengan tegas mengatakan ia tidak akan mengundurkan diri selama penyelidikan terhadap dirinya atas skandal seks yang ia lakukan dengan melakukan hubungan dengan membayar banyak wanita pelacur termasuk dengan seorang wanita di bawah umur yang masih berusia 17 tahun asal Maghribi.

"Apa, kamu semua gila?" Berlusconi mengatakan ketika ditanya apakah ia akan tunduk pada seruan dari pembangkang untuk mengundurkan diri.

"Saya tentu saja masih tenang, saya menikmati diri saya sendiri."

Berlusconi semakin menghadapi tekanan untuk mengundurkan diri setelah hakim Milan mendakwa dirinya telah melakukan hubungan seks dengan beberapa wanita pelacur di rumah nya, termasuk dengan seorang penari kelab malam berusia 17 tahun yang sering disebut bernama Ruby.

Semua agama melarang penzinaan kerana maslahahnya yang besar .Di dalam agama islam,zina adalah terlarang sama sekali dan termaktub didalam Al Quran karim . Hukum bagi orang berbuat zina alah berdosa besar dan dikenakan had.

sumber
olahan

0 comments:

Post a Comment

 

Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir

HEWIPMRAM

Footer Widget #3

Tetamu

Copyright 2010 We Care for Islam. All rights reserved.

rss digg delicious facebook